Competició de Debat BP (V Copa Catalunya) els dies 9, 10 i 11 de febrer del 2024.

Descarregar Pdf
  • Els dies 9,10 i 11 de febrer la Universitat de Lleida serà seu de la V Copa Catalunya en modalitat BP.

• La modalitat British Parliament (BP) deu la seva denominació a la influència del sistema parlamentari del Regne Unit, del qual simula i pren prestades algunes dinàmiques, normes i conceptes.

• Durant aquells dies, els estudiants han de debatre simulant les Cambres Altes i Baixes. Aquest format dota d'una habilitat d'improvisació fonamental i una inquietud per saber i aprendre de temes molt diverses, ja que obliga que, fins a 15 minuts abans de l'inici del debat, es desconeix la moció del debat. Per tant, en poc temps han de construir arguments i fomentar adquirir l'agilitat mental.

• Divendres 9: Inaguració Sala Juntes FDET a les 15;00h. Els debats d'aquell dia seran públics i es realitzaran al Polivalent 1 i 2 (de 15:30 a 20:30h)
  • Dissabte 10: debats de 9 a 20h a la FDET.
  • Diumenge 11: final de la Competició de Debat i entrega de premis a l'Aula Magna de l'Institut d'Estudis Ilerdencs a les 11:00h

Del Centre de Debat de la UdL competiran un total de tres equips, als quals els hi desitgem tota la sort!