MUN tips a càrrec de Carla Cid i Àlex Font

Descargar pdf

Aquesta trobada setmanal de debat en anglès hem tingut el plaer de contar amb dos experts de les simulacions de Nacions Unides; la Carla Cid i l'Àlex Font, dos estudiants de Barcelona amb una extensa experiència en MUN's.

Durant la sessió, els membres del Centre de Debat UdL van poder escoltar i preguntar diferents qüestions relatives a la competició: position papers, moderated caucus, el dret a veto, entre d'altres.

Finalment, van encoratjar als estudiants ha seguir amb la seva formació, i en apuntar-se a tots els MUNs possibles per tal d'aprendre sobre el funcionament de les Nacions Unides, el context històric del comité, millorar l'anglès, i conèixer persones amb els mateixos interessos i de les quals podem aprendre ambdues parts.