L'equip del Centre de Debat de la Universitat de Lleida participa a la Fase Final de la Xarxa Vives

EQUIP XARXA 2022
Equip participant del Centre de Debat Universitat de Lleida

La fase final de la Lliga de Debat va tenir lloc del 4 al 7 d’abril del 2022 a la Universitat Autònoma de Barcelona. L’equip de la Universitat de Lleida estava encapçalat per la capitana Laura Rey i el formaven: Ivan Cadierno, Àngel Arbonés, Josep Segarra, Josep Rivera i Alba Garcia Torres.

L’equip de la Universitat de Lleida estava englobat en el grup A de les eliminatòries de la fase final de la Lliga de Debat Universitària de la Xarxa Vives.

El tema de debat de l’edició de 2022 va estar “És necessària una indústria farmacèutica pública a la Unió Europea ?”.

El procediment del debat dels equips, d’acord amb el reglament de la Xarxa Vives, va ser un sorteig a l’inici de cada debat en què se sabia quina postura es defensava, bé a favor o bé en contra. Els debats tenien una durada de quaranta minuts i es van celebrar sempre a la Sala Teatre de la Universitat Autònoma de Barcelona.

La final va enfrontar l’equip de la Universitat de València i l’equip de la Universitat Ramon Llull. Després d’un debat força igualat els guanyadors de la final de la Lliga de Debat va ser l’equip de la Universitat Ramon Llull.