Dos alumnes del Centre de Debat de la Universitat de Lleida participen al CMUN Barcelona

Debat de les Nacions Unides en anglès

MARCEL I MARTÍ
Dos alumnes de la Universitat de Lleida participen al CMUN

Els alumnes Marcel Arbós i Martí Bordes de la Facultat de Dret, Economia i Turisme i del Centre  de Debat de la Universitat de Lleida van participar del 21 al 24 d'abril al CMUN Barcelona celebrat al Cosmocaixa.

El CMUN és un Debat Univesitari que segueix el model de les Nacions Unides i se celebra a Barcelona des de l'any 2006. En aquests debats els alumnes representants debaten en anglès. Hi han participat més de 60 Universitats.

Els estudiants de la Universitat de Lleida han format part de la delegació del Regne Unit i han aconseguit promoure una resolució de Nacions Unides sobre el problema de l'apatridia.