Conferència d'oratòria a càrrec d'Adolfo Lucas

Descarregar Pdf

Dimarts 14 de març, a les 17.00h, vam tenir el plaer d'escoltar la ponència d'Adolfo Lucas, professor de Dret i Ciències a la Universitat Abat Oliva (UAO).

Entre la seva llarga trajectòria professional destaquem altres professions com l'exercici de Magistrat Suplent de l'Audiència Provincial de Barcelona.

La sessió es va dividir en dues parts; la primera d'elles, més formativa i centrada en aconsellar als estudiantes que es preparaven per anar a competir a la Xarxa Vives. I la segona part va ser més pràctica. Va animar als participants de la ponència, i als que anaven a competir en particular, perquè sortissin a l'atril i exposessin el seu discurs. Un cop feta la presentació, els va assenyalar els punts forts i dèbils, així com aconsellar tips per millorar la seva oratòria i posada en escena.