Celebrada l'XI edició del Torneig Nacional de Debat Universitari Cánovas Fundación

Un equip del Centre de Debat de la UdL es presenta a l'XI Torneig Nacional de Debat Universitari Cánovas Fundación

CànovasFundación_2022
Carla, Ricard, Tatiana i Mario al Torneig Nacional de Debat Universitari Cànovas Fundación

El Centre de Debat UdL participa per primera vegada a l'XI Torneig Nacional de Debat Universitari Cánovas Fundación.

Els dies 4 i 5 de novembre es va celebrar al Colegio San Estanislao de Kostka, a la ciutat de Màlaga on, 18 equips formats per estudiants d'arreu d'Espanya van pujar als faristols a debatre per donar resposta a la següent moció: Hauria d'haver succeït el Príncep Guillem a Isabel II?

Més d'un centenar d'alumnes i un total de 18 equips: UJA, CMU Jaime del Amo, CDU1 y 2, Cánovas-UMA 1 y 2, Loyola Córdoba, Loyola Sevilla, Dilema 1 y 2, SAFA, ESADE 1 y 2, CDUGR, CEU 1 y 2, Universidad de Almería i Universitat de Lleida.

Durant els dos dies es van celebrar un total de 67 debats, on els estudiants van poder debatre un mínim de sis vegades durant les rondes no eliminatòries, fins a arribar a quarts de final i a les semifinals. La Final va culminar amb la victòria de CDU. Des del Centre de Debat UdL felicitem a tots els participants en general, i als guanyadors en particular.

Per finalitzar, des d'aquí agraïm a l'organització per la realització del treball, que fou impecable per poder gaudir d'uns debats rigorosos i d'alta qualitat.

Un plaer haver format part d'aquest Torneig, fins a la pròxima!

Accediu a la galeria de fotos i vídeos.